Laatste dagen - Reisverslag uit Borculo, Nederland van Fijtje Frederiks-Heek - WaarBenJij.nu Laatste dagen - Reisverslag uit Borculo, Nederland van Fijtje Frederiks-Heek - WaarBenJij.nu

Laatste dagen

Blijf op de hoogte en volg Fijtje

12 September 2012 | Nederland, Borculo

Helaas geen verbinding meer gehad. Het plan was om langs de Loire weer richting Nederland te gaan. We zijn nog vanuit Bretagne verder zuidwaarts gegaan tot St. Nazaire, waar we de monding van de Loire via een 2,5 km.!! lange brug naar de zuidoever over gestoken zijn, om zo via Nantes verder te rijden. Heerlijk rustig want het toeristenseizoen is ook hier al over. We stonden lekker in ons uppie op een picknickplaats, toen we een sms bericht kregen dat het helemaal niet goed is met tante Jannie. Dan is het niet leuk meer, en na een nachtje bedenkingen, hebben we besloten om rechtstreeks terug te rijden. Vandaag,dinsdagavond 11-09-12, had ik gehoopt op Wifi maar helaas. We zijn net voorbij Parijs dus ik weet niet of het morgen in één dag redden om met de camper terug te rijden, vandaag maar 400 km want het heeft de hele dag hard geregend. Het gaat duidelijk minder snel dan met de auto.
Woensdagavond 12 september Vandaag gelukkig droog weer dus de laatste 600 km hebben we gehaald en waren om 18 uur bij tante Jannie.
Ze herkende ons gelukkig en was blij dat ze ons zag. Morgen een gesprek met de verzorging. Dit houdt ook in dat de vakantie er voor ons nu op zit. Jammer dat het zo eindigde, maar we kijken terug op heerlijke relaxte weken.

• 12 September 2012 - 20:21

Jan & Trix:

Hoi Wim en Fijtje, wat een naar bericht voor jullie. En dan zover weg zitten. Gelukkig zijn jullie zonder al te veel problemen terug gekomen. Het is jammer dat jullie vakantie op deze manier wordt afgebroken maar er zijn erger dingen. Succes de komende dagen. Wij zullen jullie helaas niet meer zien voor wij vertrekken, maar zodra we terug zijn horen we alles van jullie. Groetjes en houd jullie taai en het beste met tante Jannie, Trix

• 12 September 2012 - 20:29

Renee En Gerard:

Wat een naar bericht.
    Maar inderdaad wat fijn dat jullie zonder problemen bij tante Jannie zijn gekomen.
    Sterkte.

• 12 September 2012 - 20:59

Ron Vd Brink:

Jammer dat jullie vakantie zo abrupt is afgebroken.
    Het is dan wel erg snel gegaan met jullie tante.
    Veel sterkte deze dagen en spreken jullie wel weer

Liefs Jacquelien en Ron

• 12 September 2012 - 22:24

Constanze:

Jammer dat de vakantie zo abrupt is afgesloten. Sterkte ermee.

• 13 September 2012 - 07:32

Louis:

Jammer van het einde van deze vakantie. Een boel ervaringen rijker en gelukkig nog goed contact met jullie tante. Volgend keer opnieuw gaan, nu jullie geproefd hebben van deze vrijheden.