Op reis - Reisverslag uit Emmerlev, Denemarken van Fijtje Frederiks-Heek - WaarBenJij.nu Op reis - Reisverslag uit Emmerlev, Denemarken van Fijtje Frederiks-Heek - WaarBenJij.nu

Op reis

Blijf op de hoogte en volg Fijtje

14 Juni 2013 | Denemarken, Emmerlev

Dinsdag gestart. In Zwolle koffie gedronken op de kamer van Wim zijn moeder. Ze was net bij de kapper geweest en helemaal blij. Om 12 uur vertrokken ri. Duitsland.
Overnacht in Löningen op een Feriënhof. Het is een biologische boerderij met 5 vakantiehuisjes en een verbouwde deel tot recreatieruimte met buiten een mega speelterrein voor kinderen. Er waren 2 á 3 plaatsen om te kamperen. Dus geen kampeerboerderij zoals wij die kennen. Prachtig weer en heerlijk rustig want er waren maar 2 huisjes bezet en Sandor mocht gewoon los lopen. Het was zo fantastisch dat we nog een dag gebleven zijn.

Donderdag de Wesertunnel door naar Bremerhaven en vervolgens de veerboot over de Elbe ten noorden van Hamburg. Omdat de waterstand zo extreem hoog was, wilden we dat zien. Het viel ons mee, de uiterwaarden waren natuurlijk onder maar het was niet spectaculair. De overtocht duurde een half uur, of dat normaal ook zo is weten we niet.
Doorgereden naar Büsum waar we in de motregen op de camping staan. Het is blijkbaar een bekende badplaats. Zelfs nu in het voorseizoen al drukbezet. Niks voor ons dus.

Vrijdag eerst om half acht een wandeling naar het dorp verse broodjes halen. De zon schijnt dus om negen uur vertrokken. Laatste keer boodschappen doen voor we de grens over gaan naar Denemarken, en om half twee staan we lekker bij een vakantieboerderij. Er is plek voor 3 campingplaatsen. We krijgen een uurtje later Deense buren, dus weer lekker rustig en Sandor mag loslopen.

• 14 Juni 2013 - 22:55

Jan & Trix:

Geniet er maar lekker van. Wij zijn net thuis gekomen en mogen nu alles weer opruimen. Gefeliciteerd alvast en een heel fijne dag gewenst zondag en nog vele gezonde en mooie jaren. Wij drinken er een

• 14 Juni 2013 - 23:22

Wilma:

Heerlijk! Lekker genieten!

• 15 Juni 2013 - 00:28

Andries En Marja:

veel plezier, lekker genieten, komen weer leuke herinneringen boven aan kopenhagen. zondag een fijne verjaardag gewenst,
    groetjes andries en marja

• 15 Juni 2013 - 10:06

Carina:

Lieve Bijna jarige Fijtje en Wim.
    Heerlijk al weer zo onderweg er gelijk een stuk van hiervandaan.
    Volgende week om deze tijd rijden wij naar Frankrijk. Een nostalgische reis naar Normandië, waar ik vroeger veel met Joop en de kinderen geweest ben.
    Leuk, dat jullie je moeder blij getroffen hebben bij het afscheid.
    Ik stuur deze door naar Fijtje. Ik hoor dinsdag wel of het gelukt is.
    Morgen hele fijne dag samen. Wij drinken er hier eentje op.
    Knuffeltje van Carina en Hans.

• 15 Juni 2013 - 10:39

Gerard En Renee:

Grote voortuin zo. Haha
    En lekker dat Sandor ook daar kan loslopen. Weglopen doet ie toch niet.
    Veel plezier.
    XX
    Groetjes

• 15 Juni 2013 - 11:45

Dick:

hoy fijtje en wim,
    Fijtje een fijne verjaardag gewenst ,drink er maar iets lekkers bij
    veel plezier en mooi weer.
    groetjes dick en willemijn

• 15 Juni 2013 - 19:16

Erna, Sterre En Martin:

Lieve Fijtje, van Harte gefeliciteerd met je verjaardag!
    Goed om te lezen dat jullie het naar je zin hebben en het is leuk dat we de camper hebben gezien, nu hebben we er meer p-laatjes bij.
    De pioenrozen komen allemaal uit, dat was een goeie greep! Ze staan prachtig.
    We wensen jullie nog een fijne reis en een goede overtocht, heel veel plezier aan de overkant.
    Groetjes uit Ooster Tuindorp.

• 15 Juni 2013 - 19:36

Louis :

Hoi tante en Wim,

wat een leuk begin van een vakantie. Het is altijd leuk als je nog wat ruimte om je heen hebt. Voor zondag natuurlijk een fijne dag gewenst en we zullen er eentje nemen. Groet uit Baarn

• 16 Juni 2013 - 09:02

Jacquelien:

Lieve fijtje. Van harte gefeliciteerd met je mijlpaal. We wensen jou en wim een hele fijne dag toe. En nog heel veel reisplezier. Lieve groet, ron en jacquelien.

• 16 Juni 2013 - 12:00

Bert:

Net tijdens een stukje zon schrijvende;
    gefeliciteerd met je verjaardag, Fijtje!
    Neem er eentje op!
    Groet,