Even bijpraten - Reisverslag uit Denia, Spanje van Fijtje Frederiks-Heek - WaarBenJij.nu Even bijpraten - Reisverslag uit Denia, Spanje van Fijtje Frederiks-Heek - WaarBenJij.nu

Even bijpraten

Blijf op de hoogte en volg Fijtje

14 Februari 2015 | Spanje, Denia

Vrijdag 13-02-2015, om 10 uur melden bij de receptie.
Bloedprikken, ecg en thoraxfoto gemaakt, en toen wachten op de anesthesist en tot de kamer vrij kwam. Om 12 uur konden we naar boven naar de kamer. Menig hotelkamer is minder groot en heeft minder luxe. Er staat een 2de bed waar ik ook mag blijven slapen.
Om half vijf wordt Wim gehaald en wordt dus een uur later dan gepland geopereerd. Er zijn 2 KNO artsen, 2½ uur bezig geweest en om half acht is Wim weer terug op zijn kamer. Wel een beetje duf nog.
Een ½ uurtje later komen beide artsen vertellen dat het goed verlopen is en de poliepen verwijderd zijn.
Zaterdagochtend komt de KNO arts nogmaals om te controleren. Het ziet er goed uit maar hij vindt het beter dat Wim blijft i.v.m. de mogelijkheid op een bloeding. Zondag komt hij weer voor controle en dan gaat hij maandagmorgen de tampons verwijderen.
Voor mij is het een geruststelling dat hij daar kan blijven.
Alles ziet er goed uit en zonder tegenbericht zit hij na het weekend weer in de zon.

• 14 Februari 2015 - 16:01

Renee:

Dat is dan eindelijk goed nieuws. En inderdaad wel zo prettig dat Wim nog een nachtje voor de zekerheid kan blijven. En dan volgende week eindelijk weer genieten.
    XX

• 14 Februari 2015 - 16:02

Renee:

De kamer ziet er inderdaad heel luxe uit.

• 14 Februari 2015 - 16:22

Neef Jan:

Klink zeer goed ik hoop van harte dat het volgende week allemaal achter de rug is en dat jullie nu echt kunnen gaan genieten van jullie overwintering in Spanje. Groetjes van jan en Miep

• 14 Februari 2015 - 17:21

Trix:

Alles goed verlopen gelukkig. Dan nu nog een paar nachtjes ziekenhuis en dan is alles achter de rug. Daarna eindelijk echt genieten van jullie tijd daar. Het is jullie gegund.

• 14 Februari 2015 - 17:34

Jeannette:

Nou je hebt zo wel wat om over naar huis te schrijven.
    Nu maar fingers crossed dat het niet wéér terugkomt. En vlgs mij heb je de ruimte om je verblijf na deze vervelende onderbreking gewoon nog wat langer te blijven daar in het zonnetje.
    Was er ook een slaapplek voor Sandor?
    En is het dan maandag "welcome (mobil) home" voor Wim?

Ik zou zeggen; rust lekker uit allebei

Liefs

• 14 Februari 2015 - 23:30

Fenny:

He gelukkig. En goede zorg. Dat is mooi. Beterschap voor Wim en dan weer samen genieten.

• 14 Februari 2015 - 23:39

Wilma:

Gelukkig dat het allemaal goed is verlopen en dat de na controle goed is. En een nachtje langer in het ziekenhuis is niet erg daar hebben ze alles bij de hand als het nodig mocht zijn.
    Hoop dat jullie naar het weekend echt kunnen gaan genieten en nog een paar weken van de Spaanse zon mogen genieten.

• 15 Februari 2015 - 10:16

Pieternel:

Fijn!, dat goede nieuws. Nu bijkomen in het zonnige Spanje.

Hartelijke groeten,

Pieternel

• 15 Februari 2015 - 10:30

Bart:

Van harte beterschap Wim!

• 02 Maart 2015 - 09:52

Thea:

Geniet nog van de laatste dagen en het mooie weer alles goed met jullie groetjes Jan Thea